Dinsdag 3 juni a.s. tweede editie van Foodpolicy’s Outbreakcongres

Dinsdag 3 juni a.s. tweede editie van Foodpolicy’s Outbreakcongres

Foodpolicy’s Outbreak van het kwaliteitsnetwerk food policy onderzoekt actuele kansen voor de foodbranche. De nadruk ligt daarbij op praktische handvatten. Het congres onderzoekt concrete vragen van veel branchegenoten. Welke maatschappelijke thema’s zijn voor mijn bedrijf van belang? Wat betekent dat voor mijn corporate identity? Hoe vermarkt ik mijn maatschappelijke meerwaarde?

Meer dan de helft van de ondernemers gelooft dat duurzaam ondernemen op termijn een hoger rendement zal opleveren, zo blijkt uit onderzoek. Toch slagen maar weinig bedrijven erin duurzaamheid tot een integraal onderdeel van hun strategie te maken.

Judith Hoogenboom van p2 vertelt er tijdens dit congres meer over. Haar mening is dat dat komt doordat de kloof tussen willen en kunnen niet adequaat wordt overbrugd. Met eigen praktijkervaringen als uitgangspunt neemt Judith de workshopdeelnemers actief mee op de weg naar een duurzamer business model. Wat zijn de struikelblokken en wat de succesfactoren? Do’s & don’ts om morgen al toe te passen…

Meer weten over het Foodpolicy’s Outbreak?